Idag bestämde jag mig för att vara duktig och gå till skolan, började kvart över åtta. När jag kommer till skolan går jag på trafiken. Då fick vi bara göra ett prov och sen sluta, det tog tio minuter, en kvart, halv nio som sagt och sen skulle vi få sitta och glo till klockan ett Ismaeel och jag. Och det palla inte vi. Är så trött på att vi jämt ska komma i onödan, därför vi aldrig är i skolan. Plus att vi inte orkar med dom i klassen. Så vi bestämde oss för att åka hem.
När jag kom hem beställde jag en tid hos frisören, fick något ryck- vart sugen på att skaffa hellugg igen.
Så här har ni en bild på hur det blev :)
Ser inte så glad ut men det gör jag aldrig på bild, haha!


Kommentarer
Postat av: Iris

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 20:29:20
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Maria

Fint! :D

2011-07-31 @ 09:52:14
URL: http://mharya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0