Köpte med mig en Hello Kitty-tårta från jobbet


Firar Alicia en vecka innan


Söta lilla Tindra
   

  

 


Upp och jobba klockan 05.00 och sluta 10.00. Åkte till Linköping och träffade Jessica och Sebastian. åkte sedan hem till Angelica och firade Alicia som snart fyller 2 år och ska ha kalas den 30e, men jag och Johannes kan inte komma då, så jag firar henne en vecka innan. Köpte med mig en Hello Kitty-tårta från jobbet och Alicia tyckte den var jättefin.
När vi hade fikat klart gick vi till en lekpark en bit bort, som hade ett troll-tema.
Vi lekte i sanden och gick i trollskogen, hittade två ekorrar som busade i ett träd.

  
       Den här har jag gjort                    Här passar don boll             

             
             
När vi kom hem från lekparken så åt vi glass. Kollade på en buss hem. Blev att åka hem vid halv åtta. Här är Sebastian och jag på väg hem till Kisa.




När jag kom hem till Kisa så gick jag en sväng till Emilia.
(hon tog bilden själv, hehe)





Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken fin tårta! :D Har du gjort den?

2011-07-31 @ 09:44:21
URL: http://mharya.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-07-31 @ 10:04:51
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0